Používáte knihovny reklam na sociálních sítích? Začněte!

Knihovna reklam je velmi zajímavým nástrojem každého inzerenta na sociálních sítích. Můžete si prohlédnout reklamy vaší konkurence a nebo jiných značek, které s vámi jakýmkoliv způsobem rezonují. A to velmi detailně! Knihovnu reklam od Mety pravděpodobně znáte. Co ale třeba TikTok, LinkedIn nebo jiné sociální sítě? Mají také svoji knihovnu reklam? Pojďme se na to podívat!

Knihovny reklam a jejich využití

Podobně jako Meta, tak i TikTok, LinkedIn, Pinterest nebo X (dříve Twitter) mají svoji knihovnu reklam a doporučujeme je používat. V našich kurzech Komplexní Facebook, InstagramTikTok jsme k tomu vytvořili samostatné lekce, jak s těmito nástroji pracovat. Kromě klasického prohlížení vizuálního zpracování reklam, nám tyto nástroje nabízejí spoustu dalších zajímavostí.

  • Období dané propagace
  • Aktuální stav (aktivní, neaktivní)
  • Cílení reklamy (kategorie, lokalita, věk, pohlaví)
  • Vydaná částka
  • Umístění reklam
  • Počet zobrazení reklamy

Co se týče čísel, tak se samozřejmě jedná o odhady. Nicméně vám tento detail skvěle poslouží pro základní analýzu nebo inspiraci. Odkazy na knihovny reklam jednotlivých sociálních sítí doporučujeme uložit do záložek v prohlížeči, ať je máte kdykoliv po ruce.